Motto:

Nikdy nelituji toho, co jsem udělala, ale toho, co jsem neudělala...

neděle 20. listopadu 2011

Vánoce se blíží

a tak není čas na hrdinství, jak říká jedna moje kamarádka, ale je načase přidat na tempu, abych stihla dodělat vše, co jsem si na vánoce vymyslela. Tenhle víkend došla řada na adventní kalendář, využila jsem nápad z loňské Mariny , protože jsem si spočítala, že ten letošní prostě ušít nestihnu, i když je úžasný a fanfastický, ale nevadí, bude na příští rok...
Není sice úplně rovný, nějak jsem to neurejdovala a kapsičky mají lehce náklon vlevo, ale už visí a připomíná, že vánoce už tu budou co nevidět....


No a protože vánoce nejsou jen o kalendáři, ale i o dárcích, stihla jsem ještě připravit dva organizéry, které poputují jako dárečky... doufám, že se budou líbit!

2 komentáře: