Motto:

Nikdy nelituji toho, co jsem udělala, ale toho, co jsem neudělala...

sobota 12. listopadu 2011

Jsou dny

kdy svítá o něco dřív.... zpívá se v jedné staré písničce. A ten včerejší k nim určitě patřil, vždyť nás čekala dlouhá cesta a jak nemám cestování ráda, tak jsem se na něj moc těšila. Nejen příjemná společnost spřízněných šicích dušiček, ale i cíl - Belletkovic království - způsobilo, že především cesta tam utekla jako voda. Rozepisovat se o tom, jak nám tam bylo fajn, je zbytečné - to se prostě musí zažít. Snad jen to, že mám po včerejšku zase nabité baterky na hodně dlouho ....
Fotky tentokrát nemám..uteklo to tak rychle, že jsem na ně úplně zapoměla....tak jen ty, které jsme pořídila až doma:

Kouzelný hrníček a srdíčka od Painky - ještě jednou moc děkuju, Pavlínko♥


Rozverná kočičí kolekce Witty Kitty, už z ní vidím deku :)


Úplně nové látečky, takové "sladkoritkové", těm prostě nešlo odolat..

A balíček Lecien - ve skutečnosti ještě hezčí, jen to neumím vyfotit...

A to jsem ještě zapoměla vyfotit úžasnou rolničku-kočičku od Katušky, která už mi cinká na tašce - Katuško, děkuju moc♥

7 komentářů:

  1. Není zač :-) Ať cinká pro radost :-)))
    Koukám, že jste se s Jančou pěkně rozjely :-)))
    K.

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé, Ty jsi zabrousila i do těch nových Lecienů ;-) Krása!

    OdpovědětVymazat
  3. To se Janička má... z krásných látek bude šít....

    OdpovědětVymazat
  4. No jo, Lecienu se odolat nedalo, jen jsem si neuměla vybrat který, tak mi Ivanka nařezala balíček z 15 cm kousků ..asi ho ani nerozdělám a budu se s ním chodit kochat, tak jak je :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné látečky.Muselo to být u Ivanky báječné.Strašně ráda ji poslouchám.A vidět její šicí království musí být nezapomenutelné.Také bych neodolala a hlavně nevěděla z čeho si vybrat.

    OdpovědětVymazat
  6. Monicko, jeje, to jste si ale dovezly pokladu, krasa, fsecko...Dekuji, ze jsem Te mohla videl osobne, jsi velka sympatanda o:-) a teda tesim se, co z te hory pokladu pekneho nasijete holky o:-) papa, P.

    OdpovědětVymazat
  7. Koukám, že ty jsi Witty Kitty ukořistila u Belletky:-)Je to úžasná nadílka krásných látek:-)

    OdpovědětVymazat