Motto:

Nikdy nelituji toho, co jsem udělala, ale toho, co jsem neudělala...

sobota 5. listopadu 2011

Jako každý rok a přece jinak

Tak nějak už to patří každý rok k tradici, že na Hallowen vyřezáváme dýni ... ne že bych až tak tenhle svátek prožívala, ale každá příležitost něco s holkama tvořit je dobrá. A protože každý rok se u nás koná soutěž o tu nejhezčí vyřezakou oranžovou dekoraci, snažíme se o to víc - a musím říct, že úspěšně :)
Takže i letos jsem přivezla domů jednoho drobečka vážícího přes 15 kilo, ale už to letos nebylo na mě...tedy, byla jsem odsunuta do pozice hlavního poradce a pomahače, sice jsem mohla pomáhat, ale to bylo tak všechno...letos už si chtěla soutěžit Janka sama za sebe..
Ale i jako kouč jsem myslím uspěla a naše dýně byla (opět) nejhezčí .... a jak jinak, než kočičí...

Žádné komentáře:

Okomentovat