Motto:

Nikdy nelituji toho, co jsem udělala, ale toho, co jsem neudělala...

pátek 9. prosince 2011

Vánoční ubrus

Patchworkový vzor zvaný babiččina zahrádka neboli odborně hexagony se mi moc líbil už dávno, ale klasický způsob šití v ruce mě nějak nebyl sto nadchnout. Takže když se v listopadové Marině objevil postup šití, který sliboval podstatně jednodušší a rychlejší práci, bylo jasné, že ho musím vyzkoušet. Bohužel to nebylo tak hned, jak jsem si představovala, nejdřív byl nemocný stroj, pak zase haprovalo zdravíčko mě a tak na došití došlo až dnes. I když to původně měla být deka, vznikl nakonec vánoční ubrus 170 x 110 cm, který nám bude doufám dělat radost nejen letošní  vánoce ....

3 komentáře:

  1. Ahoj Moni, krásné to máš. Taky jsem se do hexagonů pustila. Mám top na polštář, ale ještě neprošitý. Nějak není toho času...

    OdpovědětVymazat