Motto:

Nikdy nelituji toho, co jsem udělala, ale toho, co jsem neudělala...

neděle 12. srpna 2012

Zase zpět ...

Tak jsem se na (delší) čas odmlčela, ne že by nebylo o čem psát, ale...někdy to prostě nejde. ale slibuju, že se polepším a snad i postupně doplním něco málo z doby, kdy jsem se sem nedostala.
A abych nějak hezky začala, tak tady je včerejší (ne že bych to tedy stihla za sobotu, ale včera jsem je konečně dokončila) úrodička tašek.
Hezky mi to plodí, že?
Ne, nedala jsem se na seriovou výrobu - to by mě fakt nebavilo - ale ušila jsem před časem dvě tašky pro svoje kamarádky, ty se pochlubily v práci a bylo z toho "ušila bys mi taky takovou?". No ušila - na něco ty nasyslené zásoby spotřebovat musím :), tak doufám, že se budou líbit a najdou si své nové majitelky.
 A kterou by jste si vybraly vy?
Svěží čtyřlístková
Pinková kolečka
Romatická 
Puntík, kam se podíváš

Všechny mají uvnitř jednu kapičku na zip a jednu obyčejnou a celé se dají uzavřít na zip. 
Bellet design pro časopis Marina




2 komentáře: